czwartek, 21 stycznia 2010

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Zauważyłem rosnącą niechęć ze strony szefów marketingu do stosowania własnych osądów; z reguły zbyt polegają oni na badaniach i używają ich jak pijak latarni - do kurczowego trzymania się, zamiast do oświetlenia otoczenia.
David Ogilvy


Jak sprawić by badania były nie tylko popularne, ale i użyteczne? W trakcie tej sesji szukać będziemy przykładów dobrych, ciekawych projektów, które były zrozumiałe i przydatne dla klientów. Eksplorować będziemy także techniki analityczne (nie tylko eksploracyjne) oraz poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy w projektach studenckich możemy się posługiwać tylko częstościami i tablicami kontyngencji, czy może wielowymiarowe analizy też znajdują swoje zastosowanie w realnym świecie badań?
Do dyskusji zapraszamy wszystkich, którzy pasjonują się badaniami marketingowymi lub kochają się w analizie danych, lub po prostu fascynują takimi fascynacjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz